Moje pasje to moje życie...

niedziela, 29 stycznia 2012

Serduszkowe zmagania

W piątkowy wieczór wzięłam udział w forumowym konkursie na najładniejsze serduszko wykonane techniką decoupage. Zabawa była świetna, emocje niesamowite, szkoda tylko że na razie nie mogę pokazać zdjęcia mojego "arcydzieła" - do czasu zakończenia konkursu, gdzie głosujemy na anonimowe prace :)
Zamiast tego mogę zaprezentować dwa zamówienia: pudełko z makami (a może to tulipany), które jest kolejnym elementem kolekcji z tym samym wzorem oraz chustecznik z lawendowo-fioletowymi dekoracjami.
Patrząc na te wiosenne kolory poczułam przypływ nadziei i optymizmu - przecież zima nie jest wieczna?





2 komentarze:

  1. Witaj marto! Rzeczywiście zabawa na forum była przednia... alkohol lał się strumieniami;-) szkoda, że każda w swoim domu:-(

    OdpowiedzUsuń
  2. Boję się, że jakbyśmy spotkały się w jednej lokalizacji, to z roboty nic by nie wyszło, tylko same ploty, pogaduchy i winko :)

    OdpowiedzUsuń