Moje pasje to moje życie...

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Wena twórcza....

Ogarnęła mnie wena twórcza i cały weekend spędziłam na dekorowaniu. Wszystko wymaga jeszcze długiego lakierowania i szlifowania, ale już chcę się pochwalić jaka jestem zdolna :) Miło jest tworzyć coś w wolnych chwilach...czasem aż szkoda sprzedawać:)

Romantyczna skrzyneczka na drobiazgi lub na nieco większe przedmioty.

Wnętrze skrzynki

Ujęcie z drugiego boku

Chustecznik ozdabiany serwetkami, boki malowane.

Serwetki i bejca na chusteczniku

Chyba mój ulubiony listownik... nie widać na zdjęciu, ale jest złocony i pięknie się błyszczy.

Skrzynka która powstała do kompletu z listownikiem



Cały komplet pastelowo-brzoskwiniowy

2 komentarze:

  1. Piękne rzeczy tworzysz! Najbardziej podoba mi się... hmmm... wszystko? ;) Jakby mnie ktoś siłą zmusił do wybrania jednego dzieła, to chyba wskazałabym tą pastelowo-brzoskwiniową skrzyneczkę. Podziwiam i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłe słowa:) dopiero zaczynam tworzyć dekupażowe dzieła, ale to strasznie wciągające zajęcie i każdego dnia doskonalę moją technikę. Cieszę się że moje wyroby się podobają.

    OdpowiedzUsuń