Moje pasje to moje życie...

czwartek, 14 stycznia 2016

Szaro nie oznacza nudno

Kolejne wyzwanie - tym razem na blogu Tworzę w jednym kolorze.

Gdy przeczytałam zasady wyzwania, od razu pomyślałam o czarno-białych zdjęciach z moimi rodzicami. Teraz te zdjęcia cenię szczególnie, bo rodziców nie ma już ze mną, a w czasach mojego dzieciństwa (to wcale dawno nie było, tylko technika się rozwija tak szybko) zdjęć nie "cykało" się co chwilę telefonem, więc i zdjęć nie mam za dużo. Pamiętam to oczekiwanie na wywołanie filmu i odbitki, nigdy nie było wiadomo ile zdjęć się udało i co na nich jest...

Scrap powstał na bazie papierów Magicznej Kartki i Authentique. Wykorzystałam również taśmy i wstążki dostępne w Lemoncraft, tusz Distress Ink w kolorze Iced Spruced, folder do embossingu i stempel Agaterii. A pomysł na ramki do zdjęć podpatrzyłam na blogu Lemonade.








4 komentarze:

  1. Piękne LO, wspaniała pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne LO, bardzo ładna kompozycja :). Będzie wspaniała pamiątka :)
    Dziękuję za udział w szarym wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje pięknego LO.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Tworzę w jednym kolorze.

    OdpowiedzUsuń