Moje pasje to moje życie...

poniedziałek, 22 września 2014

moje osobiste wyzwanie z KITem

Mój nałóg kompulsywnych zakupów nie oparł się urokowi KITów z Polish Kit Project. Kolekcję rozpoczęłam od Summer Time - jestem tym zestawem szczerze zachwycona. Potem nabyłam Discover the Seaside, który w pierwszej chwili rozczarował mnie, bo w porównaniu do Summer Time prezentuje się ubogo. Mimo to, zaryzykowałam i zamówiłam również Atumn Stories i nie żałuję :D
Postawiłam sobie wyzwanie, decydując aby w pracach ograniczyć użycie dodatków i mediów spoza KITu. W taki sposób powstały dwa LO - wspomnienia z wakacji.

W pierwszej pracy użyłam Disciver the Seaside, uzupełniony stemplem Viva, Distress Stain oraz kawałkiem brązowego papieru. W drugiej kompozycji wykorzystałam KIT Summer Time, wzbogacony o tusze kredowe Primy i mgiełkę 13 arts.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz