Moje pasje to moje życie...

niedziela, 26 lutego 2012

cholesterol dopada w każdym wieku ...

Wizyta u lekarza i badania zaliczone, wszystkie wynik dobre, oprócz cholesterolu, który mam podwyższony - ale to raczej nie powód wiecznego zmęczenia... może powinnam więcej na dworze przebywać, szczególnie w tak piękne dni jak dzisiaj, kiedy słońce grzało jak wiosną ?:)

Dość dawno temu poczytałam u deco-pasji o bieleniu drewna i zrobiłam sobie takie pudełka - kurs obrazkowy krok po kroku był bardzo przydatny. Pudełka stały i czekały na natchnienie, które objawiło się w postaci obrazka wydrukowanego na papierze śniadaniowym - testowałam metody opisane na forum i nie mogłam zmarnować tak pięknego konia. Praca wymaga jeszcze dodatków, może jakaś bejca albo przyciemnianie farbą, no i oczywiście lakieru.

Skończyłam na zamówienie satanistyczne świeczniki, czarne na zewnątrz, czerwone w środku, będą służyć zaprzyjaźnionemu tarociście.

A moje koty próbowały mi towarzyszyć przy pracy, co jak widać jest mocno męczące :)

Jutro kolejny poniedziałek, kolejny tydzień, nowe plany i możliwości... mój tydzień zaczynam od wizyty u kosmetyczki, najwyższa pora odgruzować się po zimie :)

Dziękuję wszystkim za odwiedzanie mojego bloga - fajnie wiedzieć, że jesteście :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz