Moje pasje to moje życie...

środa, 2 marca 2016

Uwielbiam notesy...

... robić ;) Bo pisać w nich to już rzadko mi się zdarza, jestem zbyt niesystematyczna i nigdy nie pamiętam gdzie ten notes położyłam, dlatego robię notatki i zapiski w różnych dziwnych miejscach, a potem nie mogę ich odnaleźć :D Dlatego z przyjemnością składam własnoręcznie okładki i strony w różnistych notesach, notesikach i pamiętnikach, a inni na tym korzystają.

Tym razem, idąc dalej tropem steampunkowych inspiracji przygotowałam dość ciemny i industrialny notes w formacie zeszytu A5, z idealnie komponującym się wkładem ze Studia 75 (czy już wspominałam, że uwielbiam ich wkłady??), tekturką ze Snip Art oraz pięknymi papierami Primy, z których schemat maszyny oraz drobne pismo pasują do pozostałych elementów. Napis to stempel tuszowany chalkiem Primy a następnie embossowany przezroczystym pudrem.

Co o nim sądzicie?












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz