Moje pasje to moje życie...

niedziela, 16 marca 2014

3 x embossing

Ten sam stempel w połączeniu z trzema różnymi pudrami do embossingu i od razu inny efekt.

Tutaj testowałam puder Shabby White z zestawu Stampendous - kupiony  Na Strychu, widzę że aktualnie nie jest dostępny.
Jeśli chodzi o sam puder - ma różnorodną strukturę, grubsze cząstki nie przykleiły się do stempla, muszę sprawdzić czy na odbitkach z mniejszą ilością detali (np. płatki kwiatów), efekt będzie inny. 







Ten stempel zrobiłam z pudru Frosted Cristal firmy Ranger, w rzeczywistości jest nieco bardziej błyszczący, czego nie widać na zdjęciach.








I ostatnia kartka, na której użyłam mojego najnowszego nabytku, czyli pudru klejącego Stampendous oraz brokatu.
Stopiony puder mocno się lepi i brokat natychmiast się przykleja, dość mocno się trzyma i nie zesypuje z pracy. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz