Moje pasje to moje życie...

sobota, 15 czerwca 2013

Exploding box

Podobno trzeba się rozwijać, więc i ja próbuję czegoś nowego (nowego dla mnie oczywiście, a nie nowego w ogóle) w scrapach. Tym razem stworzyłam tzw. exploding-box. Nie do końca znam przeznaczenie tego typu tworów, oprócz właściwości dekoracyjnych, poza tym niespecjalnie spodobało mi się budowanie takiego składaka, więc chyba skończę zaczęte dwa projekty i więcej nie będzie Smile
Jak dla mnie strasznie dużo elementów składa się na takie pudełeczko, zanim przygotowałam i skleiłam całą pracę, to mój pomysł się zmienił, dlatego zewnętrzne kolory są średnio pasujące do wnętrza - następnym razem będę lepiej trzymać się zaplanowanej wizji Smile






Na pudełku użyłam kwiatków od Magnolii57, zapraszam na Blog Magnolii57 .

1 komentarz: