Moje pasje to moje życie...

sobota, 25 sierpnia 2012

Wszystko na raz...

Jak to zwykle bywa, po okresie przestoju, pojawiło się trochę zamówień i oczywiście wszystkie jednocześnie... W dodatku czasu na pracę trochę mało, bo czekają mnie dwa wyjazdy we wrześniu, najpierw z pracy integracja na Mazurach ze spływem kajakowym, a potem zlot z forum dekupażowego. Dlatego teraz intensywnie dekupażuję, na drewnie i na tkaninach, mam nadzieję, że niedługo zaprezentuję efekty. 
A póki co oglądajcie dalsze kartki, bo naprawdę mnie to wciągnęło:)










































 

2 komentarze:

  1. Hej hej Marto!!!

    Cudnie tu u Ciebie, podoba mi się wszystko ale najbardziej zauroczają dwie oststnie karteczki te na samym dole z chyba rozetkami, wprost cudne!!!
    Dzięki za odwiedzinki i bardzo miły komentarz,nic tak nie cieszy artysty jak pochwała drugiego artysty!!! Zapraszam ponownie jeśli interesuje Cię biżuteria, narazie robię jesienne porządki a wkrótce zabieram się za biżuty, pozdrawiam cieplutko, Magnolia57

    OdpowiedzUsuń
  2. Magnolio, rozetkowe zrobione dzięki Zuzie z forum naszego:) teraz dostałam od niej masę rozetek różnych, to jak tylko znajdę chwilę będę robiła nowe kartki.
    A biżuterię robi moja siostra, więc na inne staram się nie patrzeć nawet, gdyż mam już za dużo swojej i mi się nie mieści nic i nigdzie ;)Twoją tylko pooglądam, bo robisz cudne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń