Moje pasje to moje życie...

środa, 20 maja 2015

Album interaktywny z Papiorzanego Combra

Na ostatnim Papiorzanym Combrze w Katowicach miałam wielką przyjemność uczestniczyć w warsztatach prowadzonych prze Meresanth. Podjęłam próbę nauczenia się, jak stworzyć album z dużą ilością dodatkowych zakładek, wkładek i kieszonek, dodatkowo z zapięciami z magnesów. Warsztaty były przygotowane mega profesjonalnie, z wrażenia nie pomyślałam, żeby robić zdjęcia w trakcie :) Jeszcze raz dziękuję Agnieszce za tak wielki wkład pracy włożony w wycięcie tylu elementów do każdego albumu.

W czasie przeznaczonym na zajęcia przygotowałyśmy bazę albumu i okładkę, resztę elementów kleiłyśmy we własnym zakresie w domu. Mój gotowy album prezentuję poniżej, jeszcze nie wiem jakie zdjęcia do niego dodam - może w wakacje będą okazję do cyknięcia ciekawych fotek :)

Zdjęć jest dużo, bo i stron albumu do pokazania masę :)




















2 komentarze:

  1. To ja dziękuję za zaangażowanie i zapał i wspaniałą atmosferę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szok! Tyle dodatków. Jest śliczny. Nieźle się przy nim napracowałaś.

    OdpowiedzUsuń